Young Again ;)

photo Amadi Visuals
Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was trochę inne zdjęcia niż zazwyczaj - żadnych długich wiktoriańskich sukni ani innych tego typu rzeczy. Za to rockowy klimat, punkowe pozy i młodzieńczy bunt :) A wszystko ponieważ sesja powstała we współpracy z marką Black Batcave. Alicję (projektantka) poznałam podczas pokazu mody alternatywnej organizowanego przez AlterGroup Poland. Spytałam ją jakiś czas później, czy nie chciałaby zrobić sesji zdjęciowej we współpracy, ona zgodziła się i zaproponowała właśnie tą sukienkę. W pierwszej chwili trochę się zawahałam, ale spójna wizja sesji, pomysł na makijaż i całą stylizację szybko pojawiły się w mojej głowie, a Amadeusz (fotograf) szybko podchwycił mój koncept. Cała idea wpisuje się również w moje ostatnie działania, mające na celu rozwój jako modelka (więcej o moim podejściu do modelingu mówię w filmie na youtube) - musiałam pozować (ciałem i twarzą) zupełnie inaczej, niż na większości ostatnich sesji.

Hello!
Today I have for you a pack of photos which are different than usual, no Victorian gown or stuff like that. Instead, there is a rock mood, punk rock poses, and youthful rebellion. And everything because of a collaboration with Black Batcave. I met Alice (the designer at Black Batcave) during an AlterGroup Poland's fashion show. Later I asked her for a photoshoot collaboration and she suggested this dress. I was skeptical at first but soon I started to see the concept in my head. The makeup the complete outfit and the scenery. Also, Amadeusz (the photographer) immediately understood what I was aiming for. The whole shoot was a part of a general effort of me trying to improve my modeling skills - I had to pose in a different way (both with my body and my face) than usually.

fot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
Sukienka projektu Black Batcave jest ciekawa sama w sobie - świetnie skrojona, łączy klasyczny kobiecy/dziewczęcy krój o przedłużonym tyle z punkową szkocką kratą oraz seksowną siateczką mesh. Ubranie zupełnie inne od tego, co mam w szafie albo co sama bym uszyła, ale świetnie się w nim czułam! Polecam Waszej uwadze markę Black Batcave :) 
Sukienkę uzupełniłam podartymi rajstopami (to są 2 pary) rodem ze stylistyki punkrockowej lub trad-gotyckiej z lat 80. oraz bardziej współczesnymi butami typu lity z ćwiekami na cholewkach. Z butami korespondują skórzane bransolety z ćwiekami. Dodatkowo kolczyki - srebrne koła i mnóstwo pierścionków, co jest bardziej ukłonem w strone stylu grunge z lat 90.. W sumie starałam się stworzyć rockowy kolaż pasujący do wybranej miejscówki - jak wam się podoba koncepcja?

The dress is design by Black Batcave and it's very nice - the shape is great. The dress merges a classic girly/feminine line (with longer back) with punky-associated Scottish tartan and sexy mesh fabric. The cloth is so unlike anything in my wardrobe or anything I can sew but it was exactly the point and I felt great wearing this. I highly recommend to you The Black Batcave brand :)
To complete the outfit I added destroyed pantyhose (2 pairs) - the trademark of 80's punk rockers and trad goths. And, not to get to obviously old-school, modern lita type boots with spikes. The spikes on the bracelets correspond with boots. For jewelry, I chose silver rings as earrings and a lot of rings on my fingers - 90's grunge style. My ultimate goal was to create a rock collage matching the place we chose for shooting. Do you like my concept? 

phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
Dla dociekliwych napiszę kilka słów o makijażu - bo się dosyć napracowałam przed tą sesją ;)
Wszystkie kolory na oczach pochodzą z palety Colour Chaos Salvation Palette od Makeup Revolution, konkretnie użyłam odcieni: Super-Y i Toxic apple-tini (żółte), I said Go i Do it now (zielone) oraz WKD i Over-bored (niebieskie) na górną powiekę oraz odcień Tom-tom (pomarańczowy) na dolną. Na ustach mam moją ulubioną płynną szminkę od Moov (Konitgo) w odcieniu Diva oraz czarny eyeliner. Jak na siebie, mam również stosunkowo dużo różu na policzkach (co oczywiście, jak zwykle zdjęcia mocno zjadły). Makijaż w swojej formie jest oczywiście mocno inspirowany latami 80., ale również kolorami na sukience.

For the more curious readers, I add few words about makeup. I put a lot of effort into it. 
Every color on my eyes comes from the Colour Chaos Salvation Palette from Makeup Revolution. I used the following shades: Super-Y and Toxic apple-tini (yellows), I said Go and Do it now (greens), WKD and Over-bored (blues), and Tom-tom for lower eyelid. On my lips, I have my favorite red liquid lipstick from Moov (Kontigo) in the Diva shade with black eyeliner. I was highly inspired by 80's, as well as the colors of the dress.
phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
Może wyjaśnię, skąd tytuł notki :) Podczas sesji zdjęciowej poczułam się jak 15-17-letnia ja :) Przypomniały mi się moje pierwsze rockowo-metalowe koncerty (Hunter 2004, Juwenalia 2005) oraz mój pierwszy wyjazd na festiwal (Hunterfest 2005). Nie wiem, czy wiecie, ale zanim na poważnie zainteresowałam się subkulturą gotycką (gdzieś w okolicach 2007), byłam metalówką, a włąsciwie trochę kindermetalówką ;). Żeby było zabawniej, pierwszy kontakt z mocniejszą muzyką miałam jeszcze we wczesnej podstawówce (starsza siostra miała mroczną fazę w liceum), jednak bardziej świadomie zaczęłam w okolicach 12 roku życia od zespołów typu Metallica (oczywiście), Apocalyptica (nadal ich uwielbiam), Korn, Hunter, Linkin Park (byli wtedy bardzo popularni), soundtracka z Królowej Potępionych, ale również największych hitów od Tiamat, Moonspell czy Pantery. Kilka lat później kręciłam się po koncertach (jako nieletnia) ze starszymi długowłosymi kolegami, którzy wskazywali mi również czego warto słuchać, w dużej mierze klasycznego heavy i power metalu (z którymi się nie pokochałam), ale również cięższych brzmień, takich jak Bathory (nadal w moim top 10), Brujeria, In Flames, Cradle of Filth, Napalm Death. Wiele z kapel z tej ostatniej grupy, po 10 latach, nadal często znajduje się na mojej playliście. 10 lat temu zachłysnęłam się trochę rockowym stylem życia - skakałam w pogo, łaziłam cały rok w glanach, pieszczochach i podartych jeansach (wiem, że może być Wam ciężko sobie to wyobrazić), imprezowałam bardziej niż nieletni powinni, ale mam świetne wspomnienia, które właśnie ta sesja zdjęciowa przywołała.

In the end I'll try to explain the note's tittle. During shooting I felt like the 15-17 years old me. It reminded me my first rock-metal concerts (Hunter in 2004 and Warsaw Juvenalia in 2005) and my first festival (2005 Hunterfest). I don't know if you are aware that I was a metalhead (or 'kindermetalhead') before I went deep into the gothic subculture (somewhere in 2007). Even more funny fact - I had my first contact with metal music in my early primary school (my big sis was in her goth phase). By my choice I started to listen to metal when I was 12 with such bands as Metallica (of course), Apocalyptica (still like them), Korn, Hunter (polish band), Linkin Park (very popular those days), soundtrack from the 'Queen of the Damned' movie, and also some biggest hits of Tiamat, Moonspell and Pantera. Few years later (still while being a minor) I was hanging out and going to concerts with my older longhaired friends. They also suggest me new bands to listen to. It was mostly the classic heavy metal and power metal music (which I haven't fallen in love with) but also heavier bands, such as Bathory (still my fav!!!), Brujeria, In Flames, Cradle of Filth, Napalm Death. Many of those bands are still on my playlist. Around 10 years ago I kind of  jumped into a rock&roll lifestyle - I danced the 'pogo dance', wore black heavy boots and torn jeans (it is hard to imagine now, isn't it?), I also partied a lot (more than I should as a 16yo ;)). But overall I have made a ton of great memories, which this photoshoot reminded me of!

phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals
Napiszcie mi koniecznie, co sądzicie o takim moim wydaniu? Czy cała stylizacja i otoczka zdjęć Wam się podoba? Czekam na Wasze komentarze i zachęcam do obserwowania bloga, planuję teraz dodawać notki regularnie raz w tygodniu, a mam dla Was mnóstwo materiałów!!! Zapraszam też na inne moje media - fanpageInstagram oraz kanał na YB.

I'd love to read your opinions - what do you think about me in this style? Do you like my outfit and the mood of the photos?  I also recommend following my blog, I will be posting regularly once a week. I have so much photos to share. Check out my other pages:  Facebook (PL),  Instagram (EN) oraz Youtube channel (PL).

phot. Amadi Visials
phot. Amadi Visuals
phot. Amadi Visuals

Komentarze

  1. The whole grunge concept it works amazingly, and you definitely suit this look. I I love you gothic versions romantic gown, its so nice to see exploring other concepts and love the urban industrial background in the shots.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, thank you a lot!!! It is really nice to read!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Viridian Queen