Viridian Queen

phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kolejne zaległe zdjęcia :)
Sesja powstała przy okazji pleneru w pałacu w Żelechowie, na którym pozowałam, sama się stylizowałam i w dodatku malowałam siebie i drugą modelkę. Na szczęscie starczyło jeszcze czasu na własną prywatę (i to nawet 3 różne stylizacje!!!) w przerwach obiadowych i innych. To był zdecydowanie męczący dzień, ale efekty są tego warte! Dzisiaj pierwsza porcja zdjęć. Wszystkie obrazy stworzył mój ulubiony fotograf (i całkiem przypadkiem mój mąż ;)) Amadeusz Andrzejewski. 

Hello!
Today I have for you a next set of not-so-new photos.
The photoshoot was taken during a commercial photo event in the Żelechów Palace. I was a model, a stylist and did makeup for me and the second model. Luckily we had enough time for our own photos (in 3 different outfits!) during the lunch and dinner breaks. It was really tiring but definitely worth it. Today I give you first part of photos. All of them are from my favorite photographer (and - by total coincidence - my husband) - Amadeusz Andrzejewski.

phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
Stylizacja, z wyjątkiem gorsetu, została w całości zaprojektowana i uszyta przeze mnie. Gorset to przepiękny żakardowy underbust ze złotym buskiem i okuciami, unikalny model w rozmiarze 19` marki Absynt. Suknia składa się z 5 elementów i każdy z nich wyszedł spod mojej maszyny do szycia :) Spódnica ze złotego żakardu jedwabnego z recyclingu jest właściwie częścią innego kompletu :), planuję uszyć gładką złotą. Pod spodem jest halka na kołach, również szyta przeze mnie. Na spódnicy znajduje się spódnica wierzchnia z trenem, wiązana w pasie; górna część uszyta jest z wyszywanego koralikami i haftowanego materiału, tren jest ziemnozielony i gładki. Ten sam ciemnozielony materiał użyłam na bolerko; jest ono podszewkowane złotym atłasem i ma ręcznie przyszywane delikatne złote szamerunki. Całość dopełnia zielony top, widoczny jedynie na biuście. 
Strój uzupełniłam złotą biżuterią.

My outfit is all my design and made by me except for the corset. The corset is jacquard underbust with golden busk in size 19` from Absynt. The gown is 5 part handmade stuff. The lower skirt is made from golden jacquard and is actually a part of a different outfit so I`m planning to sew a new golden one. Under that, I have a petticoat also made by me. The upper skirt is laced in the waist and has a train; fabric is embroidered in the upper part and plain in the lower part. The same dark green fabric was used for bolero. I also added some golden fabric for lining and some golden braid. Last part is the dark green top. I am also wearing some gold jewellery.
phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
Opisałam wszystko tak dokładnie, aby pokazać Wam moje podejście do strojów. Ponieważ już tej jesieni, dokładniej 26.11.2017 na Warszawskim Comic Conie będę miała premierowy pokaz jako projektant! Postanowiłam, po zachętach wielu życzliwych mi osób, wyjść wreszcie z własnej szafy ubraniowej do Was! W związku z tym już wkrótce będzie można kupić suknie mojego projektu/autorwsta (będę Was informować, gdzie szukać) oraz zamówić coś szytego na miarę :) W mierę rozwoju marki będę Wam wszystko opisywać! Trzymajcie kciuki!

I wrote a lot about my clothes becouse I wanted to show you my attitude. I`m having my debut as a designer on an Altergroup fashion show this autumn. To be precise - on the 26th of November during the Warsaw Comic Con! After a lot of friendly encouregement, I decided to come out with my clothes to people! So you will be able to buy something I designed soon (or order something on demand)! I will inform you where to seek my stuff. I will also inform you about my brand progress too. Wish me good luck!

phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)

Makijażu tym razem nie będę opisywać, ponieważ niezbyt go widać na zdjęciach. W wielkim skrócie - oczy pomalowałam paletą Give them Nightmares z Makeup Revolution, na ustach mam szminkę Thorns of Brooklyn z Nyxa.

Few words about makeup - on my eyes I have the Give Them Nightmares palette from Makeup Revolution and on my lips I have he Thorns of Brooklyn shade Nyx lipstick.

phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
phot. Amadi Visuals (Amadeusz Andrzejewski)
Designer, stylist, makeup and model - @womanincorset
photograph - @amadivisuals

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Young Again ;)