Orange Neovictorian Summer



Witajcie!
Lato w pełni, Castle Party tuż tuż (oby tylko ochłodziło się trochę do CP), a ja mam dla Was letnią stylizację z nutką steampunku w postaci kolczyków z opisywanej już w poprzedniej notce pracowni Mad-Artisants. Kolczyki urzekły mnie, bo są po prostu słodkie :) Dodałam do nich trochę swojej biżuterii (wisiorki), zmontowaną na szybko opaskę (z apaszki i spinki). Strój z kolei składa się z uszytej przez mnie bawełnianej spódnicy inspirowanej latami 70. XIXw., gorsetu od Lady Ardzesz oraz lnianej bluzki własnoręcznie farbowanej na kolor czarny.
 
Hello!
There is a full summer and the Castle Party is close (I only hope that heat will decrease until CP). So I have my summer outfit with a bit of steampunk for you. I think about a pair of earrings from Mad-Artisants workshop (I wrote about them recently). I like the earrings becouse there are cute :) I add to them my necleasces. quicly done headband (from scarf and hairclip). Outfit consist of my hand-made cotton skirt inspired the nineteenth century 70th fashion, Lady Ardzesz`s corset and linen shirt dyed to black by my hands.

 
Kolczyki możecie kupić TUTAJ 
Resztę produktów autorstwa Mad-Artisans można oglądać TUTAJ
 

Tego lata będzie mnie można spotkać na różnych imprezach :) Postaram się na bieżąco o nich informować. Najbliższe wydarzenie - Castle Party, na którym w sobotę organizujemy wraz z Amadim spotkanie - Dzień Steampunka (będzie można np. na żywo zobaczyć na mnie biżuterię Mad-Artisansów :P). Serdecznie polecam!
 
You can meet me on few various events this summer. I will try to keep up you to date. Upcoming event is Castle Party in Bolków (Poland) where me and Amadi organize Steampunk Meeting on Saturday (among other things, you will be able to see my Skeletor jewelery by Mad-Artisans ;).
I heartily recommend!
 
 
  
 
 
 
 

 
 
fot. Amadeusz Andrzejewski
stylizacja, make up - Fallka
 
kolczyki buteleczki / bottle earrings - Mad-Artisans
pozostała biżuteria, apaszka / rest of jewelery, scarf - moja z szafy (from my closet)
spódnica / skirt - Fallka design
gorset / corset  - Lady Ardzesz
koszula / shirt - sh + DIY
kapelusik / a little hat - Ko-Ara

Komentarze

  1. Strasznie mi przypadły do gustu te kolczyki :) Od dawna miałam słabość do ozdób w buteleczkach, czy to jakiś płyn czy koraliki czy właśnie takie części zegarka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. steampunk <3

    http://lanskoronka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Young Again ;)

Viridian Queen