After Pyrkon

Witajcie!
Dzisiaj zakończył się poznański Pyrkon. Była to pierwsza tego typu impreza, na jakiej byłam i bardzo mi się podobało. Cieszy mnie zwłaszcza, że podczas mojej prelekcji frekwencja dopisała. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania, zwłaszcza, że było to moje pierwsze tego typu wystąpienie! Dziękuję Wam! Byliście wspaniali!

Zgodnie z obietnicą - zamieszczam slajdy z prelekcji. Dostępne są TUTAJ. Postaram się również, zgodnie z prośbami z prelekcji, częściej pisać notki o "edukacyjnej" wymowie, omówić tematy z prelekcji.

(zdjęcia robione komórką, stąd jakość...)







Na Pyrkonie odbył się również przedpremierowy pokaz filmu, przy którym pracowałam nad kostiumami i o którym Wam pisałam. Pokaz ten przypomniał mi, że wiszę Wam notkę o kostiumach do filmu ;)


Ostatnim moim sukcesem pyrkonowym jest nawiązanie współpracy z Mad Artisans, o której więcej napiszę w przyszłości. Bardzo się na nią cieszę w każdym razie, mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty :)

Komentarze

  1. Będę wdzięczna za notkę edukacyjną z grubsza z treściami Twojej prelekcji. Czaiłam się na nią, niestety spóźniłam się o sekundy - byłam pierwszą, której już zamknięto drzwi przed nosem :( A ciekawi mnie to, bo myślę nad pierwszym underbustem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, że nie udało Ci się wejść. W miarę możliwości, postaram się powtórzyć prelkę na innych konwentach :)

      Usuń
  2. Kaju, gratuluję frekwencji i autentycznego zainteresowania, które widać na twarzach uczestniczek/ów Twojej prelekcji. Pięknie wyglądałaś, jak zwykle, a wykład na pewno był wyśmienity. Jestem dumna i szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Viridian Queen

Young Again ;)