Casual Victorian


Witajcie!
Nie wiem, czy Wam również, mnie bardzo brakuje śniegu w tym roku. W związku z tym, publikuję sesję zdjęciową zrobioną w śnieżnym czasie :) 
Co do tytułu - lubię czasem kombinować ze stylizacjami w różnych stylach wymieszanych z kształtem sytlwetki wiktoriańskiej (długa obfita spódnica + gorsetowa talia). Dzisiaj stylizacja "stroju sportowego" :)

Hello!
I don't know how about you, but I'm really missing snow this year. Which is exactly why I'm publishing photos taken when there was more snow out there :)
As for the title - from time to time I like to try and mix various styles with the classic victorian shape (long skirt + corset). Today - a "sport outfit" :)



Przy okazji chciałam poruszyć inny temat:
Odpowiedzi na pytania z Liebster Blog Award
Dziękuję Koseatrze za nominację!

Odpowiedzi na pytania:

1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?
Bardzo szanuję Autorkę bloga, za pasję do gorsetów i to jak wnikliwie drąży temat :). Notki są bardzo rzeczowe i ciekawe, na pewno dostarczają też cennych informacji osobom dopiero rozpoczynającym przygodę z gorsetami. Reasumując - tak trzymać!

2. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do ...
Hm... To zależy o jakie wsparcie chodzi. Jeśli mamy na myśli zwykłe problemy rodzinne - pierwszą osobą do której dzwonię/idę jest mój partner życiowy :) Moje siostry, rodzice i moi przyjaciele to również osoby, na które mogę zawsze liczyć. Mam stosunkowo dużo osób, które mogę nazwać przyjaciółmi, choć nie szafuję tym pojęciem, i w tym względzie czuję się niesamowitym szczęściarzem. Nie mam również oporów, żeby w radzie potrzeby udać się do specjalistów od wsparcia - np. pedagoga w szkole.

3. Nie znoszę kiedy ludzie...
...są wredni bez powodu. A także chamscy, głupi i równocześnie przemądrzali. Nie znoszę, kiedy ludzie zaczepiają mnie chamsko na ulicy (co notorycznie zdarza się np. pijakom).

4. Pozytywną energię czerpię z...
...własnego wnętrza. A przynajmniej staram się, by tak było. Niesamowicie naładowują mnie kontakty z ludźmi i taniec.

5. Mój ulubiony film to...
...niezaprzeczalnie "Wywiad z wampirem". Kocham ten film :)

6. Moja ulubiona książka to...
Nie umiem wskazać jednej. Czytam okresowo więcej, okresowo mniej, niektóre książki inspirują mnie bardziej, inne mniej. Lubię czytać i już :)

7. Swoją radością dzielę się...
...wszystkimi dookoła!

8. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
Bardzo różnej - poważnej (Brahms, Chopin, Rachmaninow, Beethoven, Szostakowicz, Prokofiew i inni), ciężkiej (black metal, death metal, symphonic black metal, doom), różnej DI (od ambientów do psy-transów, harsh, dark electro, EBM, rock i metal gotycki). Więcej informacji na moim profilu na last.fm

9. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym...
Dużym dzikim kotem - np. tygrysem syberyskim :)

10. Moja ulubiona postać historyczna to...
Kobiety - władczynie: caryca Katarzyna, królowa Wiktoria, żony władców: cesarzowa Elżbieta, cesarzowa Eugenia;

11. Gdybym mogła wybrać dowolny zawód byłabym...
...hm. Jeśli miałabym wybrać inny zawód niż mój - oprócz zawodów związanych z kostiumami (kostiumograf filmowy, projektant odzieży), wybrałabym jakieś zawody inżynierskie lub filozofię.






fot. Bajadorka
stylizacja, make up - Fallka

golf, szal - ciuchobranie
bluza - H&M + DIY (dostosowanie rozmiaru)
spódnica - Fallka Design
pasek - allegro.pl
broszka - Ko-Ara
kolczyki - prezent

Komentarze

  1. Od gorsetowej talii trudno oderwać wzrok ;) A bluzka / sweterek ma bardzo fajny deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę w temacie pkt. 11 - miałam niedawno okazję podziwiać cię w pracy. Na twoim miejscu nie myślałabym nawet przez sekundę o wyborze innego zawodu :)
    Ta czarna spódnica na śniegu wygląda niesamowicie. Mnie też zima wydała się zbyt krótka w tym roku, ale wolę żeby już nie wróciła..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Young Again ;)

Viridian Queen