Red head autumn

fot. Ania Wachowicz

Witajcie!
Za oknem coraz zimniej i bardziej szaro, tylko wyglądać pierwszego śniegu, ale u mnie jeszcze jesień! I to w dodatku, w swojej najpiękniejszej, rudej, odsłonie. Zdjęcia wykonane podczas zeszłorocznej grupowej sesji zdjęciowej pod szyldem PRFu, o wdzięcznym tytule "Ruda Jesień".
Inspiracją do mojego stroju były ilustracje z książki o historii mody Buchera, na których widniały barokowe alegorie pór roku. Postanowiłam więc stworzyć neowiktoriańską personifikację jesieni. Strój stworzony z rzeczy z szafy (część znana z wcześniejszych notek: spódnica, kapelusik) na które ponaszywałam sztuczne jesienne liście i czerwone kwiaty. Trochę akcesoriów + makijaż wykonany przez Kasię Przybysz - i gotowe!

Hi!
It's getting grey and cold behind the window, we'll probably get to see the first snow soon. Nevertheless it's still autumn over here, and it's a beautifully red autumn. The pictures were taken during a large photoshoot called 'Red Autumn' which took place last year. 
The outfit is inspired by illustrations from a fashion history book by Bucher - they metaphorically presented every season thoroughout the year. It led me to creating my own neovictorian personification of autumn. Most of the clothes were already in my wardrobe (some were even shown in previous entries like the skirt or the hat) and I simply added some leaves and red flowers to them. Several additional gadgets, a make-up by Katarzyna Przybysz and - voila! 


fot. Ania Wachowicz

fot. Ania Wachowicz

fot. Marek Dukaczewski

fot. Marek Dukaczewski

fot. Amadeusz Andrzejewski

fot. Amadeusz Andrzejewski


fot. Dariusz Ciszkiewicz


fot. Aleksandra Strupiechowska

fot. Aleksandra Strupiechowska

fot. Aleksandra Strupiechowska


fot. Aleksandra Strupiechowska
fot. Agnieszka Szwed

MUA - Katarzyna Przybysz
stylizacja - Fallka design

spódnica - Fallka design
kapelusik - ko-ara + DIY
bluzka - sh
rękawiczki - prezent
gorset - U.K. corset
parasol - restyle.pl
szal, kolczyki - z szafy
broszka - vintage (pamiątka po Babci)

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia!
    Przeglądając je zauważyłam, że masz śliczne oczy! ;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym dała, żeby nadal trwała taka piękna jesień @_@ ...
    Przepiękne zdjęcia, i ta kolorystyka <3

    (przy okazji zapraszam do wpisania się na listę polskich blogów alternatywnych :) http://alter-blogs.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, przepiękne stylizacje, przepiękny blog.
    Cieszę się, że tu trafiłam, będę go często odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sesja, pasują Ci jesienne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zaszczyt nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award jako dowód uznania za "dobrze wykonaną robotę" :) Jeśli miałabyś ochotę się w to pobawić wyjaśniam na czym to polega:

    Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych.

    1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?
    2. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do ...
    3. Nie znoszę kiedy ludzie...
    4. Pozytywną energię czerpię z...
    5. Mój ulubiony film to...
    6. Moja ulubiona książka to...
    7. Swoją radością dzielę się...
    8. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
    9. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym...
    10. Moja ulubiona postać historyczna to...
    11. Gdybym mogła wybrać dowolny zawód byłabym...

    Można odpowiedzieć na przykład na moim blogu jeśli nie chcesz robić o tym posta na swoim :)
    http://koseatra.blogspot.com/2013/12/odpowiadam-na-wasze-pytania-liebster.html
    Powodzenia i miłej zabawy! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Young Again ;)

Viridian Queen