shopping part 2

Obiecany ciąg dalszy wakacyjnych zakupów. Oczywiście nie mogło zabraknąć allegro :) Pierwszy nabytek już chodzony, sprawdzony :) bardzo wygodny (mogliście już je oglądać na sesji kotowej). Firma: Next.  Klasyczny model :)


Druga para to atmosphere. Dość oryginalne, też już noszone, czekają niestety na szewca, bo zgubiłam flek :/

Następna jest seria zakupiona podczas wypadu do Zamościa. Uwielbiam tamtejsze ciuchlandy, ponieważ w Zamościu nie ma za bardzośrodowisk ubierających się w szeroko pojęty kierunek Dark Independent ;) W związku z tym często udaje mi się kupić świetne ubrania lub gadżety za grosze. Tym razem zdobyczą numer 1 są dwa paski z ćwiekami, rozmiar gorsetowy, na talię. Do tego m.in. stanik La Senza i kilka bluzek.



Oprócz tego, nie uwiecznione jeszcze na kliszy m.in.: piękna skórzana spódnica za kolano (czarna oczywiscie), dziwna beżowa narzutka z falbanami z różnych materiałów. We wrześniu było również, jak zwykle bardzo owocne ciuchobranie :) także moja szafa wzbogaciła się niezmiernie :)

Na koniec moje zdjęcie, jeszcze z wakacji, zrobione przez mojego przyjaciela. Zamieszczam, bo mi się podoba, zrobione jest metodą analogową oraz, żeby wpis nie był taki suchy, zakupowy :)

fot. Senner

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Young Again ;)

Viridian Queen