29.11.11


Sesja miała miejsce 4 listopada, ale z powodu różnych perypetii zdjęcia otrzymałam wczoraj. Fotografem był Semko Koroza, stylizacja i makijaż - mojego autorstwa.
Spotkanie było raczej portretowe niż fashion, stąd profil zdjęć. Zabawa była przednia, otrzymałam sporo pięknych i ciekawych fotografii. Mam nadzieję (i widoki) na dalszą współpracę.
Wybrałam małą cząstkę poglądową. Dziś pierwsza stylizacja z sesji.

 Jeszcze link do profilu fotografa

English:
Session was happened 4.11 but because of different things I have had photos since yesterday. Semko Koroza took them. I made stylization and make up.
Session was rather portrait character not fashion one. I enjoyed very much. I have now some beatiful or interesting photos. I hope to next session.
This is first stylization from session.
 



bluzka/shirt - autograf
zamszowy pasek, broszka/belt and brooch - z domu/my
spódnica/shirt - fallka design (opisana już wcześniej)
apaszka jedwabna/silk scarf - sh
kolczyki/earrings - prezent od Bajadork/gift
mitenki/gloves - solar
buty/shoes - elite collection by trustyle
makijaż wykonany kosmetykami/make up -  avon, astor i star gazer
paznokcie/nails - eveline classic color 424

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Viridian Queen

Young Again ;)