02.12.11

Dzisiaj druga stylizacja z sesji. Choć tak naprawdę, nie były to specjalnie wymyślane kreacje na potrzeby zdjęć. (uprzedzając przyszłe pytania) tak, ja się tak ubieram na co dzień, ściągnięta gorsetem, w spódnicach zazwyczaj do ziemi, a co najmniej za kolano. I jest mi tak wygodnie ;)

Jeszcze jedna uwaga natury technicznej - kiedy piszę o kolczykach mam na myśli te główne, większe. Srebrne kółeczka są niezmienne raczej, więc o nich w ogóle nie piszę.

Stylizacje na sesję powstały z inspiracji mojej lektury - Anna Karenina Lwa Tołstoja. Większość z Was na pewno zna tą historię, jeśli nie z książki, to z licznych ekranizacji. Do mnie bardzo przemówił klimat "wiktoriańskiej" (powiedzmy) Rosji.

Więcej informacji na temat sesji znajduje się tutaj.
Zdjęcia by Semko Koroza.








spódnica - fallka oldfashion design (opisywana wcześniej)
bluzka - a|wear
perły - z domu
koronkowa bluzeczka - KIT (prezent od mamy M.)
kolczyki - Lianti (allegro.pl)
broszka - restyle
pasek - sh
halki (pod spódnicą oczywiście) - sh i hand made
buty - elite collection by TRUSTYLE
makijaż wykonany kosmetykami astor, avon i star gazer
lakier do paznokci - eveline classic colors 424

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Corporation Goth

Viridian Queen

Young Again ;)